
Особливості рекламної мережі PropellerADS
PropellerAds — одна з найбільших рекламних мереж, що працює з трафіком по всьому світу з 2011 року. Це найбільша платформа за обсягом pop-under трафіку. У січні 2018 року мережа почала працювати і з PUSH-повідомленнями, і сьогодні її база налічує понад 300 мільйонів передплатників зі 195 країн.
ГЕО
PropellerADS забезпечує надзвичайно широке охоплення. У цій рекламній мережі представлено понад сто дев’яносто п’ять держав, до числа яких входять не тільки країни третього світу, а й багато еталонних регіонів, на території яких проживають потенційні клієнти, які активно замовляють послуги і купують товари. Білі офери тут будуть дуже доречні.
Кількість майданчиків
Цей показник теж вражає. Число майданчиків перевищує 32 000. Вони представлені тільки валідними ресурсами. Проект систематично чистить майданчики, визначає ті з них, які женуть сірий трафік, і прибирає їх із сервісу. Одночасно з цим, для підвищення загального престижу, до списку додаються популярні інтернет-ресурси, які користуються авторитетом. Модератори сайту діють дуже активно. Вони оперативно знаходять потоки з сірих каналів, виявляють оффери для дорослих, після чого відразу ж накладають бан.
PropellerADS має повну сумісність з AdSense.
Клієнт має можливість розміщувати кілька оголошень контекстної реклами одночасно на одній сторінці. Як відомо, Гугл не допускає розміщення більше трьох поп-апів на одній веб-сторінці. Він істотно знижує пошуковий рейтинг, внаслідок чого потік трафіку зменшується.
Повний огляд найкращої рекламної мережі PropellerADS читай на сайті Affiliate Wave.
Adblock не застосовує блокування щодо оголошень PropellerADS.
Технології, що використовуються проектом, і вузька область рекламних форматів забезпечують постійне знаходження ваших форматів у зоні видимості користувача в тому випадку, якщо Adblock перебуває у ввімкненому стані.
OnClick PopUnder.
Це ключовий формат оголошень цього проєкту, що дає майже стовідсоткову гарантію здійснення переходу. Клік, що не передбачає альтернативи, забезпечує найвищу конверсію в разі, якщо користувач підігрітий і належить до числа цільової аудиторії. У РС є велика кількість інструментів, що дають змогу виконувати тонке налаштування користувацького потоку, що дає змогу вибрати певний прошарок користувачів.
Які вертикалі є найкращими?
За заявою рекламної мережі, можлива ідеальна робота з будь-якими вертикалями, крім тих, які на цьому сервісі заборонено використовувати. Гемблінг рекламна мережа не вважає сірою вертикаллю.
Проведений, незважаючи на ці гучні заяви, аналіз підтвердив універсальність цієї мережі. Вона може здійснювати генерацію трафіку за різними вертикалями. Однак їхня ефективність усе-таки є різною. Які ж вертикалі найкраще розкручувати на цій платформі:
Ігри
Це практично ідеальна вертикаль. Основна частина цього трафіку є мобільною. Вона релевантна під ігри, тому її простіше конвертувати в ліди. Підходить арбітражникам, які сидять на офферах за іграми для смартфонів і мобільними додатками. Не менш ефективно заходять браузерні ігри. Також добре йдуть повноцінні декстопні ігри, органічно виглядають консолі. Першосортна аудиторія сервісу є основним покупцем різних консольних ігор.
Фінанси, Форекс
Ця вертикаль підходить досвідченим, досвідченим користувачам, які добре розбираються у фінансовій сфері. Новачкам її краще не використовувати.
Вертикаль нутри
Ця вертикаль перебуває в ТОПі на почесному третьому місці. У PropellerADS вона працює просто чудово. Тут є можливості для реалізації при проведенні РК як дорогих офферів з якісними, дорогими новинками продукції, так і бюджетних. Особливо добре йдуть товари для здоров’я і різна косметична продукція.
Крипто-вертикаль
У цю категорію входять блокчейн-офери і криптовалюта. Після чергового зльоту популярності біткоїна і різкого підвищення цін на відеокарти, нові проєкти, засновані на використанні блокчейн-технологій, з’являються один за одним. Краудфандинг сьогодні дуже популярний, токени не залежуються і розкуповуються з великою швидкістю. Сервіс надає найбільш просунуту цільову аудиторію в цьому сегменті.
Дейтінг
У Сполучених Штатах, Канаді та багатьох європейських державах онлайн-знайомства користуються величезною популярністю. З перерахованих вище регіонів надходить основна кількість трафіку. Однак боротися за дорогі кліки в цій галузі не варто. Цей напрямок є одним із популярних, але не найкращим.
Гемблінг
Цей напрямок теж має право на існування. Однак арбітражникам, особливо початківцям, не варто забувати, що гемблінг і беттінг часто відносять до категорії сірого трафіку. Тому вебмайстри воліють використовувати нішеві джерела або спеціалізовані ресурси. Якість аудиторії не надто висока. Хоча вона і є підігрітою, її платоспроможність залишає бажати кращого. Отримати більший прибуток у цьому напрямі непросто, оскільки вихлоп із гемблінгу часто виявляється не в змозі виправдати дорогі кліки.
У деяких рекламних кампаніях здатні заходити й інші вертикалі, такі як e-commerce, свіпстейки або тревел. Однак їхня актуальність на майданчику наразі перебуває під питанням.